Identifikācijas numurs
2024/17
Publikācijas datums
Beigu datums
Tips
Piegādātāju izvēles procedūra
Statuss
Iepirkums noslēdzies
Apraksts

Rīgas brīvostas pārvalde (turpmāk – Pasūtītājs) uzaicina komersantus iesniegt savus piedāvājumus piegādātāju izvēles procedūrai, atbilstoši šādiem noteikumiem:

  1. Iepirkuma priekšmets: “Sienas un galda kalendāru izgatavošana”.
  2. Piedāvājuma izvērtēšanas kritērijs: Dalības nosacījumiem un Tehniskās specifikācijas (2.pielikums) prasībām atbilstošs piedāvājums par viszemāko līgumcenu bez PVN. Finanšu piedāvājumu pretendents sagatavo atbilstoši pievienotajai Finanšu piedāvājuma formai (4.pielikums).
  3. Iepirkuma līguma izpildes vieta un laiks: Visu preču piegādes termiņš līdz 2024.gada 1.decembrim ar izkraušanu 1.stāvā Kalpaka bulvārī 12 Rīgā.
  4. Samaksas nosacījumi: samaksa tiek veikta 10 (desmit) darbdienu laikā pēc piegādi apliecinoša attaisnojuma dokumenta parakstīšanas.
  5. Piedāvājumu iesniegšana: elektroniski (ar pavadvēstuli nepieciešamo dokumentu nosūtīšana uz e-pasta adresi: info [at] rop.lv līdz 2024.gada 30.oktobra plkst.23:59.
  6. Pretendentu atlasei ir jāiesniedz:
    1. aizpildīts un parakstīts Pieteikums (1.pielikums);
    2. aizpildīts un parakstīts Apliecinājums par atbilstību pretendentu atlases un kvalifikācijas prasībām (3.pielikums);
    3. aizpildīts un parakstīts Finanšu piedāvājums (4.pielikums).
  7. Dalības nosacījumi pretendentiem:
    1. nav Valsts ieņēmumu dienesta administrējamo nodokļu parāds, kas kopsummā pārsniedz 150 euro;
    2. nav pasludināts pretendenta maksātnespējas process, apturēta saimnieciskā darbība, vai pretendents tiek likvidēts;
    3. pretendents, tā darbinieks vai pretendenta piedāvājumā norādītā persona nav konsultējusi vai citādi bijusi iesaistīta iepirkuma dokumentu sagatavošanā;
    4. Pretendentam ir pieredze apjoma un kvalitātes ziņā līdzvērtīgu projektu realizācijā. Iepriekšējo 3 (trīs) gadu laikā (2021.,2022., 2023. un 2024. gadā līdz piedāvājuma iesniegšanas dienai) pretendents ir nodrošinājis vismaz 1 (viena) apjoma un kvalitātes ziņā līdzvērtīgu projektu realizāciju. Par līdzvērtīgiem tiks uzskatīti sienas un galda kalendāru izgatavošanas projekti vismaz Tehniskajā specifikācijā norādītajā kvalitātē un apjomā (vismaz 1000 kalendāru izgatavošana un piegāde viena pasūtījuma ietvaros).
  8. Kontaktpersona: Jeļena  Burdastova, tālr. 67030840, e-pasts: Jelena.Burdastova [at] rop.lv  

Pielikumā:

1.pielikums “Pieteikums dalībai iepirkumā”

2.pielikums “Tehniskā specifikācija”

3.pielikums “Apliecinājums par atbilstību pretendentu atlases un kvalifikācijas prasībām”

4.pielikums “Finanšu piedāvājums”

Adrese
Kalpaka bulv. 12
Kontaktpersona
Jeļena Burdastova
Kontakttālrunis
67030840
Saziņas e-pasts
Rezultāti

Par piegādātāju izvēles procedūras uzvarētāju atzīta SIA “IBC Print Baltic”, reģ. Nr. 40103766505, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības par piedāvāto līgumcenu 9743,00 EUR bez PVN.