Identifikācijas numurs
2023/3
Publikācijas datums
Beigu datums
Tips
Piegādātāju izvēles procedūra
Statuss
Procesā
Apraksts

Rīgas brīvostas pārvalde (turpmāk – Pasūtītājs) uzaicina komersantus iesniegt savus piedāvājumus piegādātāju izvēles procedūrai, atbilstoši šādiem noteikumiem:

 

  1. Iepirkuma priekšmets: Automatizētu piekļuves kontrolieru izstrāde un piegāde
  2. Piedāvājuma izvērtēšanas kritērijs: Dalības nosacījumiem un Tehniskās specifikācijas (2.pielikums) prasībām atbilstošs piedāvājums par viszemāko līgumcenu bez PVN. Finanšu piedāvājumu pretendents sagatavo atbilstoši pievienotajai Finanšu piedāvājuma formai (3.pielikums).
  3. Iepirkuma līguma izpildes vieta un laiks: Prece jāpiegādā 1 mēneša laikā no piegādes līguma parakstīšanas dienas adresē: Kalpaka bulvāris 12, Rīga.
  4. Samaksas nosacījumi: pēcapmaksa 100 % apmērā 10 dienu laikā pēc preces piegādes un piegādes apliecinoša dokumenta abpusējas parakstīšanas.
  5. Piedāvājumu iesniegšana: elektroniski (ar pavadvēstuli nepieciešamo dokumentu nosūtīšana uz e-pasta adresi: info [at] rop.lv), līdz 2023.gada 31.marta plkst.23:59.
  6. Pretendentu atlasei ir jāiesniedz: aizpildīts un parakstīts Pieteikums un Finanšu piedāvājums. Pretendents var pievienot citus dokumentus, kas apliecina tehnisko prasību izpildi.
  7. Dalības nosacījumi pretendentiem:
    1. nav Valsts ieņēmumu dienesta administrējamo nodokļu parāds, kas kopsummā pārsniedz 150 euro;
    2. nav pasludināts pretendenta maksātnespējas process, apturēta saimnieciskā darbība, vai pretendents tiek likvidēts;
    3. pretendents, tā darbinieks vai pretendenta piedāvājumā norādītā persona nav konsultējusi vai citādi bijusi iesaistīta iepirkuma dokumentu sagatavošanā.

Pielikumā:

1. pielikums “Pieteikums dalībai iepirkumā”.

2. pielikums “Tehniskā specifikācija”.

3. pielikums “Finanšu piedāvājums”.

Adrese
Kalpaka bulv. 12
Kontaktpersona
Mārcis Frīdmanis
Kontakttālrunis
67030857
Saziņas e-pasts