Identifikācijas numurs
28
Publikācijas datums
Beigu datums
Tips
Piegādātāju izvēles procedūra
Statuss
Procesā
Apraksts
Rīgas brīvostas pārvalde (turpmāk – Pasūtītājs) uzaicina komersantus iesniegt savus piedāvājumus piegādātāju izvēles procedūrai, atbilstoši šādiem noteikumiem:
- Iepirkuma priekšmets: “Automatizētu piekļuves kontrolieru izstrāde”.
- Piedāvājuma izvērtēšanas kritērijs: Dalības nosacījumiem un Tehniskās specifikācijas (2.pielikums) prasībām atbilstošs piedāvājums par viszemāko līgumcenu bez PVN. Finanšu piedāvājumu pretendents sagatavo atbilstoši pievienotajai Finanšu piedāvājuma formai (3.pielikums).
- Iepirkuma līguma izpildes vieta un laiks: Automatizētā kontroliera izstrāde un piegāde Kalpaka bulvārī 12, Rīgā, 30 (trīsdesmit) dienu laikā no iepirkuma līguma abpusējas parakstīšanas dienas. Garantijas laiks – 1 (viens) gads.
- Samaksas nosacījumi: 10 (desmit) dienu laikā pēc darbu pieņemšanas - nodošanas akta parakstīšanas.
- Piedāvājumu iesniegšana: elektroniski (ar pavadvēstuli nepieciešamo dokumentu nosūtīšana uz e-pasta adresi: info [at] rop.lv), līdz 2021.gada 17.novembra plkst.23:59.
- Pretendentu atlasei ir jāiesniedz: aizpildīts un parakstīts Pieteikums, Tehniskā specifikācija / pretendenta piedāvājums un Finanšu piedāvājums.
- Dalības nosacījumi pretendentiem:
- nav Valsts ieņēmumu dienesta administrējamo nodokļu parāds, kas kopsummā pārsniedz 150 euro;
- nav pasludināts pretendenta maksātnespējas process, apturēta saimnieciskā darbība, vai pretendents tiek likvidēts;
- pretendents, tā darbinieks vai pretendenta piedāvājumā norādītā persona nav konsultējusi vai citādi bijusi iesaistīta iepirkuma dokumentu sagatavošanā.
Pielikumā:
1. pielikums “Pieteikums dalībai iepirkumā”;
2. pielikums “Tehniskā specifikācija / pretendenta piedāvājums”;
3. pielikums “Finanšu piedāvājums”.
Dokumenti
Adrese
Kalpaka bulv. 12
Kontaktpersona
Mārcis Frīdmanis
Kontakttālrunis
67030857
Saziņas e-pasts